E-shop informace
Milí zákazníci,
nacházíte se v části nápověda našeho elektronického obchodu. Nápověda by Vám měla pomoci nejen při nákupu, ale i v celkové orientaci. Pokud jste u nás poprvé, měla by nápověda být Vaším startovním bodem, kde najdete všechny základní informace o platbách, reklamacích, způsobu doručení a vůbec o všem, na co byste se v souvislosti s nákupem přes Internet rádi zeptali. V případě dalších otázek nám zašlete e-mail na adresu e-Shop.
Váš eSHOP CIT.CZ
Jak postupovat při nákupu?
Možné způsoby plateb a poštovní náklady
Dodací lhůty
Reklamační řád
Jak dodržujeme vaše soukromí?
Podpora (FAQ)

Košík
Počet položek: 0

Zobrazit košík

Reklamační řád

Kupující je povinen produkty dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího.

Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí produktů. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla prodávajícího:

CIT.CZ®, spol. s r.o., eShop - reklamace, Jandova 630/14, 190 00 Praha 9

K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii dokladu o zaplacení (kopie platebního příkazu, složenky, atp.), jehož vady jsou reklamovány.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.



Syntéza hlasu, Zvětšovací program, Komunikační tabulka | Callhunter

© CIT.CZ spol. s r.o. Všechna práva vyhrazena.